Porast od 40 odsto u korišćenju elektronskih servisa Credit Agricole banke
Credit Agricole banka Srbija objavila je da je tokom marta i aprila zabeležila porast od 40 odsto u broju transakcija fizičkih lica putem elektronskog i mobilnog bankarstva u odnosu na isti period prošle godine.
“Tokom marta i aprila izbor naših klijenata bili su elektronski servisi što je rezultiralo da se ukupni broj transakcija obavljenih e-bank ili m-bank uslugom povećao za čak 25 odsto u odnosu na period od samo šest meseci pre krize, a čak 40 odsto u odnosu na isti period prošle godine”, navedeno je u saopštenju.
Rukovodilac sektora za upravljanje odnosima sa klijentima i digitalnu transformaciju Kredi Agrikol banke Miloš Vojvodić kazao je da će banka u Srbiji nastaviće da unapređuje svoje digitalne usluge, proizvode i servise.
“Ubuduće, otići ćemo korak dalje tako će naši klijenti sami moći da biraju lokaciju bankomata, filijale ili proizvod koji je kreiran po njihovoj meri”, izjavio je Vojvodić.