Preko 80% naših zaposlenih smatra da smo najinovativnija banka u Srbiji
„Kao što je poznato, nakon 42. godine poslovanja u Srbiji Societe Generale banku je u septembru prošle godine kupila OTP Grupa, i od tada poslujemo kao OTP banka. Promenili smo ime i boju, ali naš tim je ostao isti a klijentima smo na raspolaganju na dobro poznatim adresama i raspoloživim servisima“, kaže za BIZLife magazin Krstinja Šćepanović, izvršni direktor direkcije za ljudske resurse OTP banke Srbija.
„Korporativnu kulturu takođe, nastavljamo da razvijamo u skladu sa dosadašnjom strategijom, negujući vrednosti kroz inovacije, konstantno unapređenje, timski rad i svakodnevno odgovaranje na izazove“, kaže Šćepanović.
Da li i na koji način uvodite digitalizaciju u vaš sektor?
Digitalizacija je neminovnost ovog vremena, pa zato smatram da je neminovno uvoditi je u sve sfere poslovanja, kako bismo održali korak sa današnjicom i odgovorili na potrebe klijenata. U skladu sa tim paralelno radimo na podizanju svesti i edukovanju, kako zaposlenih tako i zajednice. Pored edukacije, sektor ljudskih resursa je realizovao nekoliko digitalizacija koje su direktno uticale na povećanje kvaliteta i efikasnosti tj. smanjile trošenje resursa za obimnu administraciju – koja je sastavni deo svake banke. Verujemo da smo ovim unapređenjima učinili i naše interne klijente zadovoljnijim.
Kakav je employee experience u vašoj banci i šta ga krasi?
Od trenutka kada kandidat aplicira na otvoreni konkurs za posao u banci, preko zaposlenja i početka rada, osluškujemo kako je zadovoljan i šta ima da nam poruči. Svaki zaposleni prolazi treninge i obuke koje su fokusirane na njihovo usavršavanje, planira svoju karijeru u komunikaciji sa svojim menadžerom i HR timom, biva nagrađen za svoj rad i ima priliku da stekne profesionalne reference radeći na različitim inovativnim projektima. Nama je između ostalog važno da i ako napuste OTP banku, bivši zaposleni takođe budu promoteri banke koju bi preporučili kao poslodavca.
Rad od kuće ili sa bilo koje druge lokacije jeste ono na šta smo posebno ponosni, s obzirom da ovakva privilegija nije toliko pristuna u finansijskim institucijama. Naši zaposleni imaju priliku da u ovom režimu iskoriste četiri dana mesečno, što je na godišnjem nivou sa godišnjim odmorom ukupno tri meseca van prostorija banke.
Inovativno okruženje, otvorena komunikacija i prostor za učenjem čini na sbankom koja sovjim zaposlenima nudi nova iskustva i širi vidike. Radionice sa slavnim i potvrđenim liderima i ekspertima iz oblasti nauke, sporta, umetnosti i poslovnog sveta nude dodatnu inspiraciju i motivaciju za rad u našoj banci.
Sigurna sam da zbog ovakvih beneficija, a po rečima jedne ankete, preko 80% zaposlenih smatra da smo najinovativnija banka.
Da li je potreba za promenama prisutna u vašem sektoru?
Da bismo išli u korak sa tržištem, promene su te koje nas svakog dana guraju preko nevidljivih granica koje smo postavili. Njih u banci dočekujemo i prihvatamo kao nešto pozitivno, i nešto što nam pruža priliku za nova iskustva i saznanja. U prilog tome govori proces integracije sa Vojvođanskom bankom koje će trajati do naredne godine, i iz kog će HR tim moći da ponese jedinstvena iskustva. Na kraju dana, promene su te koje svima nama donose novine.
Izvor: BIZLife magazin