Mastercard je najavio pokretanje Priceless Planet Coalition, platforme koja će objediniti sva delovanja kompanije u području održivosti te generisati značajna ulaganja u očuvanje životne sredine. Na ovaj način, Priceless Planet Coalition se zajedno s partnerima obvezuje da će posaditi 100 miliona stabala kroz pet godina.
Suosnivači koalicije su, uz Mastercard, još i Citibank, Santander UK, IHS Markit, bunq, Saks Fifth Avenue, L.L. Bean, New York Metropolitan Transport Authority, Transport for London, American Airlines te niz drugih kompanija koje će tek biti predstavljene.
Izuzetno je važno da kompanije pomažu smanjenju emisije štetnih gasova ulaganjem u energetski efikasnije radne prostore i poslove, korišćenjem obnovljivih izvora energije. No, današnja korporativna odgovornost prelazi granice internih nastojanja. Mastercard veruje da privatni sektor može učiniti više i može napraviti snažan učinak kombinovanjem svog delovanja i uključivanjem korisnika.
„Bez obzira ko ste i čime se bavite, klimatske promene utiču i na vas. Ali, najveći uticaj imaju na socijalno i ekonomski ugroženo stanovništvo. Kako bi promenili dosadašnje stanje te se pripremili za bolju budućnost, kompanije i njihovi korisnici treba da ujedine snage te krenu prema zajedničkom cilju očuvanja okoline jer samo tako možemo napraviti velike promene”, rekao je Ajay Banga, predsednik i glavni izvršni direktor u Mastercardu.
„Uvereni smo kako možemo pomoći da dođe do promene. Imamo neverovatnu mrežu partnera. Kao koalicija Priceless Planet zajedno idemo prema istom cilju, a to je postizanje pozitivnog uticaja na životnu sredinu“, dodao je Banga.
Kompanije članice koalicije nastaviće sprovođenje i vlastite strategije održivosti, ali i sarađivati u zajedničkim kampanjama, kao onoj u kojoj se korišćenje javnog prevoza nagrađuje sadnjom stabala. Kampanja će biti pokrenuta u partnerskim gradovima širom sveta, uključujući London, Njujork, Stokholm, Helsinki, Ankaru, Barselonu i druge.
Korisnici Mastercardovih korporativnih kartica svakim korišćenjem istih prilikom plaćanja roba i usluga, takođe će doprinositi inicijativama koalicije. Na ovaj način se nadopunjuju vlastiti održivi ciljevi kompanija te podržava zaštita životne sredine.
Izvor: Novac.hr