Problem klijenata Erste banke: Dobili poklon karticu, a novca nema – Bankar.rs
BANKARSKI PROIZVODIBANKEDOMAĆE BANKEPlatne karticeSLIDERSVE VESTI

Problem klijenata Erste banke: Dobili poklon karticu, a novca nema

Dobili su karticu na poklon, a poklona – nema, novac su potrošili drugi. U ovoj situaciji proteklih dana našli su se pojedini korisnici poklon-kartica Erste banke kojima je novac sa računa, prilikom plaćanja na internetu, praktično nestao. Građani su se tim povodom obratili i banci, i redakciji “Novosti”. U Erste banci ističu da su reagovali pravovremeno i da se oštećenim korisnicima vraća novac.

“Na pojedinim pripejd poklon-karticama banka je registrovala neautorizovane transakcije i usled toga smo ograničili plaćanje u inostranstvu na sajtovima koji nemaju 3D zaštitni servis”, ističu u Erste banci i dodaju:“Preduzete mere izvršene su u cilju maksimalne zaštite korisnika poklon-kartica i bezbednosti finansijskih sredstava vezanih za poklon-kartice. Klijentima je na račun vraćeno stanje pre neautorizovane transakcije.”

Kako ističu u banci, podaci klijenata, računi i ostale kartice nisu ni na koji način bili ugroženi:

“Radi se o ograničenom broju nepersonalizovanih poklon-kartica. Banka je odmah po uočavanju izvršenja neautorizovanih transakcija uvela dodatne mere zaštite i ograničenja kako ne bi bio ugrožen veći broj korisnika poklon-kartica. Ovu vest smo transparentno i u skladu sa zakonom objavili i na našem veb-sajtu.”

Kako bi se zaštitili postojeći korisnici ovih kartica, oni trenutno ne mogu njima da kupuju i plaćaju na sajtovima koji nemaju 3D secure servise.

“Plaćanje poklon-karticama nije ograničeno na svim domaćim onlajn servisima, kao i na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu, već samo na sajtovima koji nemaju 3D secure servis, a radimo i na rešavanju ove situacije. Svi klijenti koji vrše plaćanje na sajtovima koji koriste 3D secure servise mogu neometano koristiti svoje poklon-kartice”, ističu u Erste banci.

Tags
Back to top button