BANKEDOMAĆE BANKESLIDERSVE VESTI
Savetovanje BankMark potvrdilo potencijal za unapređenje znanja u marketingu bankarskog sektora
Drugo BankMark savetovanje pod nazivom BankMark 2019 – Marketing u bankama održano je 27. septembra u Beogradu u organizaciji Udruženja banaka Srbije.
Po završetku savetovanja zaključeno je da BankMark ima veliki potencijal kao platforma za unapređenje struke kroz razmenu relevantnih znanja i iskustava na nivou bankarskog sektora.
Savetovanje je okupilo brojne marketinške stručnjake iz banaka, marketinških agencija, agencija za istraživanje tržišta, vodećih kompanija i institucija.
„Kada govorimo o BankMark-u, najavljujemo ga kao jedini događaj u oblasti marketinga i komunikacija posvećen bankarima. I on to zaista jeste. Poslednjih godina sve je izraženiji
trend bavljenja marketinškim temama na brojnim skupovima različitih formata, ali nijedan od njihn posvećen užoj ciljnoj grupi marketinških stručnjaka iz banaka. Uvideli smo da postoji potreba, ali i prostor da se omogući platforma za razmenu iskustava među kolegama
koji se bave marketingom i komunikacijama u bankama, svakako u meri u kojoj to uslovi konkurencije na bankarskom tržištu dozvoljavaju. Tako je prošle godine nastao BankMark!“,
rekla je u uvodnom obraćanju dr Zlata Lukić, specijalna savetnica za marketing i PR Udruženja bankara Srbije.
Među predavačima i panelistima i ove godine su se našli eminentni stručnjaci, koji su predstavili svoja iskustva, trendove, kao i rezultate istraživanja u relevantnim oblastima.
Radni deo započet je segmentom o regulativi, a akcenat je stavljen na značaj samoregulative u komunikacijama, o čemu su govorili Vanda Kučera, direktorka sektora za korporativna pitanja, I&F McCann Group, Miloš Stojković, advokat za medijsko pravo i Jelena Ivanović, izvršna direktorka Nacionalne asocijacije za etičke standarde u oglašavanju.
U okviru stručnog panela koji je zatim usledio, učesnici su imali prilike da prate, ali i učestvuju u diskusiji na temu izazova koje novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti stavlja pred direktni marketing. Panelisti su se kratko osvrnuli i na situaciju i trendove u regionu kada je u pitanju GDPR regulativa.
Drugi panel bio je posvećen uvek aktuelnom odnosu agencija-klijent, a učesnici su pokušali da se približe odgovoru na pitanje da li je klijent uvek
u pravu. Ovaj segment zaokružila je Milena Đorić Gudurić, marketing menadžer za Srbiju i CrnuGoru kompanije MasterCard, inspirativnom prezentacijom o tome kako kreirati neprocenjivo korisničko iskustvo.
Do kraja dana učesnici su imali priliku da čuju još tri kvalitetna predavanja. Na temu
neuromarketinga u bankarstvu i finansijama govorio je dr Nikolaos Dimitriadis, izvršni direktor kompanije Trizma Neuro, eminentni predavač i istaknuti stručnjak u ovoj relativno
mladoj disciplini.
Posle fantastičnog uvida u svet neuroistraživanja, vratili smo se tradicionalnim metodama i pregledu aktuelnih podataka na temu percepcije banaka u javnosti, odnosno prisustva banaka u medijima, koje su predstavile Snežana Savić iz agencije Ipsos i Ivana Milošević, iz agencije Kliping d.o.o.
I ove godine na BankMarku bile su prisutne i kolege iz regiona, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije.
Udruženje banaka Srbije dobilo je sve pohvale za organizaciju i odličnu inicijativu koja ima ozbiljnih izgleda da preraste u mesto tradicionalnog okupljanja marketinških stručnjaka.