UniCredit grupa gasi naloge na Fejsbuku i Instagramu
Početkom aprila ove godine britanski brend prirodne kozmetike Lush najavio je povlačenje s društvenih mreža, a nedugo nakon toga slično je uradila i UniCredit banka.
Lush je svoje povlačenje najavio jer, navodno, više ne žele da se bore s algoritmima i plaćaju da bi se obratili svojoj zajedinici koja na društvenim mrežama broji više od milion ljudi. Pozvali su sve svoje pratioce i fanove da im se obrate putem chat‑a na Web‑u, starim dobrim e‑mail‑om ili čak telefonom (da, zamislite, telefonom). Takođe, nastaviće ulaganje u saradnje s influenserima te će na taj način ostati prisutni.
UniCredit grupa, pa tako i UniCredit banka Srbija, BiH, Zagrebačka banka i ostale banke u grupaciji najavile su povlačenje samo oko mesec dana nakon ovoga, što se ne čini kao slučajnost. Doduše, UniCredit ostaje na svim mrežama, osim onih koje su u Facebook‑ovom vlasništvu. Kako kažu, zbog sve češćeg curenja podataka nemaju više puno poverenja u Zuckerberg‑ovu Facebook imperiju. Na Twitter‑u, YouTube‑u i LinkedIn‑u za sada ostaju aktivni.
Izvor: pcpress