Srpska aviokompanija “Er Srbija” je jučerašnjom promocijom leta za Helsinki počela i promociju za devet novih destinacija, izjavio je viši menadžer korporativnih poslova “Er Srbije” Nikola Vukomanović.
“U narednom periodu letećemo za Kairo, Krasnodar, Kijev, Baselonu, Madrid, Rijeku, Zadar… Ono što je važno pomenuti jeste da se nadamo da ćemo zahvaljujući ovim letovima povećati ukupan broj putnika”, rekao je Vukomanović za Tanjug.
On je podsetio da je “Er Srbija” prošle godine imala 2,62 miliona putnika.
“Er Srbija” juče je otvorila novu liniju za finsku prestonicu Helsinki promotivnim letom, a obavljen je i prvi let za Barselonu u Španiji, dok će u narednih nekoliko dana biti uvedeno još sedam novih linija – za špansku prestonicu Madrid, glavne gradove Egipta i Ukrajine Kairo i Kijev, ruski grad Krasnodar, Nicu u Francuskoj, kao i Zadar i Rijeku u Hrvatskoj.
“Er Srbija” je ranije objavila da u junu uvodi direktne letove ka devet novih gradova, što predstavlja najveći broj novih destinacija od 2013. godine od kada kompanija posluje pod ovim imenom.
Letovi ka prestonici Finske obavljaće se tri, a ka Barseloni dva puta nedeljno.
Već danas avioni “Er Srbije” poleteće ka tri nove destinacije, spajajući Beograd s Nicom i Madridom dva puta, a sa Kijevom tri puta nedeljno. Prvi let za Krasnodar biće obavljen 3. juna, nakon čega će se ka gradu na jugu Rusije leteti tri puta nedeljno.
Uvođenje letova za Rijeku i Kairo, koji će se obavljati dva puta nedeljno, planirano je za 4. jun.
Poslednjim u ovom nizu inauguracionim letom od Beograda ka Zadru, “Er Srbija” će 21. juna obeležiti povezivanje i sa ovim gradom u Hrvatskoj koji će na planu leta biti dva puta nedeljno tokom letnje sezone.
“Uvođenjem čak devet novih linija u toku samo jednog meseca, “Er Srbija” je još jednom potvrdila poziciju regionalnog lidera u oblasti komercijalnog avio-saobraćaja”, izjavio je generalni direktor “Er Srbije” Dankan Nejsmit.
Dodaje da je izbor destinacija, kojim je značajno unapređena funkcionalnost mreže “Er Srbije”, napravljen pažljivo, u skladu sa željama putnika i strateškim planovima dalje ekspanzije.