Kao odgovor na rastuću potrebu za medicinskom negom italijanske populacije, Intesa Sanpaolo grupa lansirala je XME Salute kako bi svojim klijentima ponudila digitalnu uslugu koja brzo i jednostavno upravlja rezervacijama medicinskih pregleda, a istovremeno pruža značajne popuste na zdravstvene usluge.
Inicijativu je razvila kompanija Intesa Sanpaolo Smart Care, grupna kompanija koja razvija digitalne usluge u području mobilnosti, zdravlja i doma, u saradnji sa Previedical, vodećom italijanskom mrežom odobrenih zdravstvenih ustanova i lekara, koje koriste zdravstveni fondovi i osiguravajuća društva, uključujući i dopunski zdravstveni fond za zaposlene Intesa Sanpaolo, piše SEEbiz.
Banka tako potvrđuje svoju predanost da svojim kupcima nudi proizvode za zaštitu i visokokvalitetne usluge kao odgovor na kritične potrebe poput zdravstvene zaštite.
Italijanska domaćinstva su 2018. godine plaćala oko 150 miliona medicinskih usluga iz sopstvenih džepova, s prosekom od 3,4 usluge po osobi.
Od 2013. do 2017. privatni izdaci za zdravstvo porasli su za 9,6%. U 2018. godini dostigli su 40 milijardi evra, uz prosečnu cenu po osobi od 655 evra.
Procenjuje se da je prosečno vreme čekanja za termin zdravstvene zaštite u javnom sektoru 54,5 dana. U privatnom sektoru je to prosečno 5,7 dana, zbog čega se sve veći broj ljudi odlučuje za korištenje ove usluge.