Blog savet: Ozbiljno – uvek napustite kancelariju na vreme! – Bankar.rs
ANALIZESLIDER

Blog savet: Ozbiljno – uvek napustite kancelariju na vreme!

Nedavno sam sa pratiocima na društvenim mrežama podelio sliku I komentar, povodom toga, zašto ja iskreno verujem da svi treba da praktikujemo umetnost napuštanja kancelarije onda kada se zvanično radno vreme završava. Doduše, nisam očekivao tri hiljade like-ova i stotine komentara, al sam svakako želeo da podelim sa ostalima zašto čvrsto smatram da je za kvalitetan profesionalni i privatni život apsolutno potrebno obratiti pažnju na ovo upozorenje: “napusti kancelariju na vreme”.

Tokom poslednjih 10 godina sam konstantno slušao divnu frazu o balansu između rada i življenja, “život-rad balans je koncept koji uključuje pravilan odabir prioriteta između “rada”(karijere i ambicije) i “stila života”(zdravlje, zadovoljstvo, slobodno vreme, porodica i duhovni razvoj)”.

Dakle, šta ovo zaista znači I zašto ja toliko verujem da je potrebno kancelariju napustiti na vreme?

  1. Rad je proces bez kraja – to je činjenica I moramo se navići na to, samim tim prestanite se fokusirati samo na jedan dan ili jednu nedelju i počnite da planirate karijeru. Razvijte veštinu pametnog upravljanja vremenom i prestanite da pokušavate da sve završite u jednom danu!
  2. Interes klijenta je važan, ali I vaša porodica – iskreno, smatram smešnim mišljenje, da je dovoljno provesti sa porodicom dva sata uveče. Porodica će uvek obogatiti vaš život više nego što će klijent ikad moći, posvetite im onoliko vremena koliko zaslužuju.
  3. Ako doživite pad u životu, ni klijent ni šef vam neće pružiti ruku pomoći, vaša porodica hoće – nemojte me shvatiti pogrešno I ja sam se borio protiv toga, pokušavajući da budem dobar šef i prava podrška, ali to je samo pokušaj, jedino porodica će uvek biti tu bez pogovora.
  4. Život nije samo posao, kancelarija, klijenti – volim ljude i ovu industriju u kojoj radim I trenutak kada slavimo uspeh je verujte fenomenalan, ali znate šta, to je samo trenutak.
  5. Osoba koja ostaje do kasno u kancelariji nije vredna osoba. Ovo je izazvalo dosta komentara na mom prvobitnom postu I razumem zašto ljudi nisu saglasni sa ovim. Radeći 10 godina na zapošljavanju drugih, naučio sam da oni koji su u stanju da rade efikasno u predviđenom roku, uspešni ljudi koji uživaju u pravom balansu između posla i života van rada. Ako radite 10-12 sati, zamolio bih vas da pogledate šta to pokušavate da postignete I zapitate se da li to stvarno donosi korist. Isplanirajte svoj dan pre nego ga započnete, ne radite to u 8 ili 8ipo ujutru kada je dan već počeo. Ne budite budala.
  6. Niste studirali i učili naporno da bi postali mašine. Jedino mašine, kada su dobro podmazane i na izvoru jake energije mogu raditi 24 časa. Vi ne možete i zato izbalansirajte vaš život. Setite se – 8 sati sna, 8 časova rada, 8 časova za sebe i porodicu!
  7. Ako vas šef primorava da ostanete do kasno – znate, ja sam šef i ukoliko moram da tražim od nekoga da radi do kasno ili ukoliko sam radim do kasno, ja sam budala. Do danas, nikad ni od koga nisam tražio da radi do kasno, nikada ni neću.

Mogao bih satima da pričam na ovu temu. Ja sam dete oca koji je retko bio prisutan, upravo zbog posla. Video sam mnoge porodice koje su se raspala upravo zato što su roditelji stavili posao ispred porodice. Čuo sam I za mlade očeve koji su ugrozili svoj život zbog stresa na poslu I radeći 16h dnevno.

UVEK NAPUSTITE KANCELARIJU NA VREME.

AutorAndrew McGregor, prevod Bankarstvo.rs

Back to top button